Wednesday, 29 May 2013

D-6-10 AND SKRG D-5-3

masa sem satu aku duduk dengan roomates aku berempat ja.. tapi bila masuk sem dua aku duduk dengan budak- buadk suksis.... housemate aku sekarang.... macam2 ragam dorang ni.. tapi pape pun aku sayang dorang semua....

hurrmmmm.. aku takut nak rapat sangat-sangat dengan dorang semua sebab satu hari nanti kami akan berpisah..   tapi semua tuh salah.. kalau tak camna nak ada kenangan dengan dorangkan... SAYANG KORANG SEMUA KETAT KETAT...

ni masa jamuan makan malam suksis dekat pulau...

ni pulak masa kami sewa kereta kancil pusing pusing penang masa awal sem dua.. serius naik keta kancil yang kecik tuh smpai tujuh orang.. gila baaqqq haanggg.... and aku la co pilot dia.. sesat2 plak ...hhahhaaa

ni pulak gambar masa latihan menembak dekat lapang sasar mrsm kedah... tembak tah ape ja aku time uh... maklumlah bakat terpendam jauh sangat.. hohoho

muka aku cam hape ja time ni... merry pun cm nk tahan berak ja kami... hahaha...



"SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN"

"YA ALLAH AMPUNKANLAH DOSA KAMI SEMUA, PELIHARALAH PERSAHABATAN KAMI"

No comments:

Post a Comment