Wednesday 29 May 2013

KEEP THE BALL FLYING...

  ASSALAMMUALAIKUM.....

"KEEP THE BALL FLYING" CAPTION UNTUK VOLLEYBALL
yea..... aku mengenali volleyball dengan lebih rapat lagi bila aku masuk u lah.. dulu time sekolah main gitu2 ja.. tapi bila dah masuk u aku jadi jatuh hati pulak dengan volleyball... banyak suka dan duka yang aku rasa masa join game volley ni... and yang paling indahnya.. aku kenal abang..abang dan kakak.. kakak yang aku dah anggap cm family aku sendri dekat uitm penang ni
ni team volleyball lelaki  kebanyakkan dorang semua dah abis dah.. sem depan confrim rindu suasana dalam court volley with dorang :')...... dari kiri belakang keting, dayat, fitri, mal,sebi, encik amir.mat.afiq.wan, chewe.and amir.. ada g dua orang xda dlam gambar ni azrul ngn ien...



ni pulak team volley pompuan.. kami tak ramai pun. dari kiri kak shida,kak yat,kak alya,aku,helena,along ,arfa,kak as,kak dina xda dlm gambar ... sayang korang semua.. will miss you all :')
sem depan karisma dah tak jumpa dah.... team pun myb dah ada muka baru pape pun...

"KEEP THE BALL FLYING"

"YA ALLAH KAU AMPUNKANLAH DOSA KAMI SEMUA DAN KAU PELIHARALAH PERSAHABATAN KAMI SEMUA"....

No comments:

Post a Comment