Saturday 24 December 2011

sambungan kehidupan aku di hostel....

part two....

assalammualaikum.... jom sambung crita aq pasal smlm.... umm nak tau x.. budak2 hostel kuat tido :P
asal balik skolah ja tido.. ada masa free ja tido.... x tau la knpe.... nty aku nak kaji lah.. knpe budak asrama kuat tido!! (berangan jewk)
masa form four.. kehidupan asrama aku terhad.. sbab takot dengan akak senior punya pasal..
tapi xlah takot sangat.. kadang2 uhh bila gila aq datang.. aq buat perangai gak... korg penah kena rokol sampai pkul 3 pagi??? aq penah.. tuh la kenngan yang paling aq xleh lupa... panas ja telinga aq.. masa kena bebel dengan akak senior.. padahal aq x salah pun..... (jangan marah ehh akak2 ku)

kalau nak tau.. hidup kat asrama ni kena jadi kuat.. xboleh lembik sangat.. nty senang kena buli....
pastuh kena jual mahal... hahhahaaa

ummm nak tau.. aq kat skolah selalu main snuker :P    hahahhaaa
kadang2 uh susun buku tinggi2 smpai boleh cover muka aq.. sebab nak tidor punya pasal... pagi2 ja buat taik mata dalam kelas.. nasib x pernah kantoi dengan cikgu.. hiihihihihi(gelak setan) patuh bila balik menyesal.. sbb x paham apa cikgu ajar.. padan muka sapa suruh tido.... kawan baik aku lah yang jadi mangsa.. aku...  dia plak yang kena ajar aku....

p/s: thanks bulat sebab sudi ajar jue.......

nty sambung part three plak ekk ...

No comments:

Post a Comment